Post by carajuticvi on Mar 1, 2022 7:56:38 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic CD Classic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic CD Classic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode øke krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Sonic CD Classic 2022 version ▞▞▞
Jeg liker dette spillet, det er så morsomt gg hund.
hard
Det er forferdelig
Bra spill, men du fikk vondt i ørene mine... hvis du samler en ring eller...i utgangspunktet alt annet du gjør, blir det så høyt, vær så snill... ikke gjør det
Sonic CD Classic Action oyxc
Jeg hater dette spillet, sjefene er for harde, og jeg hater at hver gang du passerer et stadium må du vente på at tingen skal fullføre poengsummen din, og det kaster bort tid. Jeg beklager for folk som liker dette spillet, jeg synes synd på deg
Sonic CD er søppel, hvorfor vil du lage den på nytt. Frick you sega dette er det verste spillet noensinne. Sonic 1,2,3 er klassikere og dette er søppel.
VENNLIGST HJELP DET ER EN HEMMELIGHET PÅ STEMMESTEDET HVIS DU SKLIVER 3 GANGER NED OG SKYR TIL VENSTRE OG HØYRE DET VIL VÆRE ET SKUMMELT STED, VENNLIGST LØS
Til tross for at det er en flott port av det anstendige spillet, er mengden annonser langt over tillatte mengder. Dette spillet vil stoppe deg midt i en handling for å vise deg video.
Jeg bruker bare data for å laste ned appen, og når jeg åpner den sa den at du trenger tillatelse for å spille dette spillet, og når jeg laster ned kilden, sa spillet nedlastingen mislyktes, vær så snill, fiks dette
Vær så snill, fjern internettkravet. Dette spillet på en faktisk sega-cd krever ikke internett, så hvorfor må mobilversjonen det, hvis du i det minste legger til noen funksjoner som er eksklusive for online, ville jeg vært bra med det. Vennligst Sega lytt til anrop fra fansen din😉
Introskjermen flimrer, noe som kan utløse epileptiske anfall.
Tactical War: Tower Defense Game ยุทธศาสตร์ zjx
Først har folk problemer med spillet på grunn av kjøpsproblemer (2 personer er så dårlige på det at de synes er det verste spillet, som er VELDIG dumt (3 dette er bra! bortsett fra at du sitter fast i Metallic Madness 3, noe som er irriterende.
Dette spillet er så bra, men det har en syk feil, jeg vil gå til fortiden i palmtree panic zone 2, jeg valgte fremtiden og jeg klarte ikke å gå til fremtiden, så jeg sitter fast i nåtiden, så jeg valgte fortiden, det gikk ikke til fortiden og gikk til den sykt dårlige fremtiden i stedet, unnlater jeg å få tak i steinene, fiks denne SEGA!
hahah snurr hjulet, men jeg ble nummer to og Sonic rett fra meg fordi jeg hoppet over fordi jeg fortsatte å løpe, det er så morsomt. Hvis du spiller dette spillet, kan du sannsynligvis bare la ham løpe fra deg AHAHAHAHAHA
Den andre sjefskampen er Soo trash like is for hard for å være det andre nivået 😤
Sonic CD Classic Jangovar hll
Sonic CD Classic ایکشن nue
Vel, noen ganger gir sonic CD ingen mening, og noen ganger er den glitchy, men ellers er det et flott spill
Musikken til den første sjefen er så skummel at jeg mistet telefonen min
En fantastisk port av en tidløs klassiker. Dessverre kan jeg ikke oppleve det så godt siden det er en forferdelig statisk lydeffekt når man dreper fiender eller samler mange ringer om gangen. Jeg tror det er et ganske stort problem for et spill som ellers ville vært 5 stjerner enkelt. Jeg kjører Android 9.0 hvis det betyr noe.
Christian Whitehead vennligst fjern moroa er uendelig skjerm dens dumme den skumle og den er ubrukelig.
Spillet er flott det gode lydsporet, men jeg har et problem jeg spilte dette og jeg fant en hemmelig lydtest jeg skrev inn koden, men så var det en masse forstyrrende Sonics på skjermen og jeg kom virkelig inn og jeg var i panikk hadde jeg søvnløse netter og jeg var så redd
Vent Lagde Sonic Team denne forferdelige Sonic, eller var det hippe DJS som liker å spille Sonic Music. Vel, det er et flott spill, men det er noen problemer med det Hvorfor kan ikke Amy følge Sonic på reisen hans, hvorfor kan ikke Sonic treffe Metal Sonic mens metall fanget Amy, hvorfor kjemper Metal Sonic-sjefen et løp, hvorfor kan du treffe Metal Sonic To Slow Him Down,6 Hits Metal Taps Out, 2 More Hits He's Dead Det vil gjøre spillet vellykket. Hvorfor ser Sonic kult ut i filmsekvensene, men ikke i spillet?
Dårlig lyd.. Når du hopper eller treffer noe høres det ut som en skrapelyd. Litt irriterende.
Dette spillet skremmer meg til og med latteren når du dør 😬
DETTE SPILLET ER EN KLASSISK JEG ELSKER DET Jeg liker haler, men hvorfor kan du ikke legge til knoker, kanskje skygge og muligens amy selv om du ikke legger dem til, det er et flott spill jeg liker racing metal sonic og ikke for mange annonser så flott spill for Kids💝🖤🤎💙💛🧡💞💚❤💗💗💕💜💛💌💟💚💛🧡💓💚💛🤍❤💜🤎💙💓💗💕💚💛👍👍👍😊😄😊💙😚😄😃😀😉😊💚 Edit: Plus grafikken er fantastisk!!! Stardes speedway er min favoritt fordi du kjører metal sonic, men noen ganger er kontrollene vanskelige, men kjempebra spill💯💙💛🧡💙🤎💕💓💗❤💚💟❣🖤🤎💜❣💟
Jeg kan ikke slå spillet jeg stadig taper på Metal Sonic-sjefen, jeg sier det er umulig.
jeg har aldri sett dette på sonic-cd, men jeg var i feilsøkingsmodus og jeg presterte noe og jeg så mange sonics med skumle masker det sa noe i chapaness og jeg gråt jeg så det da jeg var som 4
For å bli kvitt annonser, hold dataene dine på når du laster spillet, men når du begynner å spille, slå det av og du vil bare se én eller to annonser, men det er det. Også dette spillet er så morsomt at jeg er forelsket i det!! 😍😍😍
Nye oppdateringer er bra!
Jeg spilte dette spillet for første gang, men så fortalte vennene mine meg at om natten er det en hemmelighet og jeg gjorde det de fortalte meg, så jeg fant en hemmelig ting som heter sound test og de skrev et nummer på den, så jeg skrev 45 12 og 25 og etter det sa skjermen The Fun is Infinite, og jeg forstår hva det betyr. Så i utgangspunktet har folk det gøy på de uendelige nivåene, så jeg visste svaret. Folk har det uendelig moro.
Dette.spillet.har.ikke.knoker!!!
Sideforhold er strukket for å passe 16:9 uten mulighet for å endre det. Ellers er det et av de beste Sonic-spillene som noen gang er laget, om enn med berøringskontroller.
Bra spill. Grafikken er flott. Nivådesign er fargerike og kule. Control stick ting er litt frustrerende å bruke noen ganger. Men alt i alt flott spill.
Jeg elsker dette spillet når jeg spiller det, men her krasjer det etter sega-logoen, så jeg kan ikke spille. Jeg har tømt cachen og lagringen min, installert på nytt, og likevel ingenting.
Jeg elsker Sega, det er et bra spill, men gjør eggmans sjefer vanskeligere
Annonsestøttede apper er fine, men jeg er tvunget til å se 30 sekunder lange annonser hver gang jeg trykker på startknappen. Utrolig irriterende. Bra spill, kan komme tilbake for å kjøpe det senere, men avinstallert i frustrasjon for nå.
jeg spilte dette spillet når jeg var barn og jeg elsker det, men denne telefonversjonen er et buggy-spill det er umulig å spille spillet fungerer ikke og når det fungerer, fungerer ikke annonsene, men hvorfor dette spillet inneholder annonser er det et lydspill sega, men hvorfor jeg spiller på denne appen, jeg kan gå og spille den på emulator med piratkopierte rom og holde kjeft