Post by carajuticvi on Mar 1, 2022 7:33:31 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange mynter ▞▞▞
▞▞▞ Deep Town: Idle Mining Tycoon 2022 version ▞▞▞
Jeg forstår seriøst ikke hvorfor dette spillet er så høyt rangert, grafikken er søt, men det er bare mining og ikke engang outo mining! Du bør hele tiden trykke på ting for å lokke frem ting og kjøpe ting for å gå dypere, ingen spennende begivenhet; så det er ganske kjedelig! Og ikke engang på en pedagogisk måte! Utmattet og lei seg ihjel selv etter 30 minutter å utforske spillalternativene
Kjære utvikler. Jeg sender deg denne kommentaren for å foreslå et tillegg av en ny funksjon. Denne nye funksjonen vil være et prestisjesystem, som skjer når du når jeg vet ikke 500 nivåer. Måten det vil fungere på er: hver gang du gjør det, vil du få en flerdimensjonal materiekule (eller hvem du vil kalle den) som vil øke inntekten til hver malm, perle og kanskje til og med produkter med 50 %, og gi øksenummer på smaragder (hva selv de grønne edelstenene er). Dette kan være nyttig for sluttspillet.
👍
Virkelig bra, jeg er veldig fascinert av spillet og historien. Spillingen holdt meg egentlig ikke over, men ble bare kjedelig veldig fort. Svar til utvikleren: Etter en stund ble det bare kjedelig, med mangelen på varsler for visse ting som hvor mange ting som er laget og slikt, eller når gruvene er fulle, tjente Chemical Mining en haug med fortjeneste og penger litt lett, og bare å oppgradere alt føltes som en trøkk til slutt, med å måtte lage og gjøre ting, og få sagt ting.
For et inaktivt spill har den god mekanikk
Artig søl
moro
Jeg liker duer.. Det er ikke duer i dette spillet, men det er noe annet der..
Deep Town: Idle Mining Tycoon ስልት mxjg
S-
Det er et flott spill, men har én alvorlig feil som påvirker spillopplevelsen negativt. Dokker to stjerner til det er fikset. Det er flere områder i spillet hvor en person kanskje vil skrive noe, for eksempel kan en person skrive inn brukernavnet sitt, gi nytt navn til robotene sine eller skrive en melding i supportfanen når de trenger hjelp med noe. Ingenting av dette er mulig fordi mens du er i spillet, vil uansett hvilken tekstboks du klikker på tastaturet ikke dukke opp.
Jeg tror virkelig at hvis du har mer eventyr i spillet, vil det være morsommere, og jeg tror vi kan invitere venner til stedet som det vil være morsomt.
Spillet er veldig morsomt å spille, men de samme feilene kommer tilbake igjen og igjen i årevis. På dette tidspunktet tror jeg aldri de vil fikse disse feilene, for med hver oppdatering kommer minst én av dem tilbake. Og det er vanskelig å anbefale et spill som har samme fremgang og stopper feil som dukker opp igjen hver eller annen måned.
Dette spillet har mange feil. Jeg mener det, MYE! . Siden mirakelgass ikke fungerer nøyaktig, blir quest-fanen noen ganger tom, osv. Jeg er ikke sikker på å investere mer til utvikling hvis disse fortsetter å skje..(Heldig meg så langt har allerede investert 1 USD)
Flere dårlige designelementer: en superdyr bygning (atomkraftverk) uten formål. Senere bygningsoppgraderinger krever store mengder sjeldne ressurser for relativt mindre fordeler (vanntårn, drivhus, kjemibygg, solcelleanlegg). Men spillerne finner ut av disse manglene først etter at de har kastet bort ressursene sine på å bygge dem. Spillutviklere er usikre på å gjøre endringer basert på denne tilbakemeldingen, til tross for at de legger ut regelmessige oppdateringer.
Jeg liker spillet. Jeg tror det ville vært fint hvis jeg eventuelt kunne angi en mengde for å smelte eller lage, hvis jeg bare vil lage en viss mengde varer. 17.11.20 Edit: Jeg har fortsatt ikke kommet så langt, så kanskje dette fortsatt vil låse opp, men nå tror jeg også det ville vært flott å se den totale produksjonen av ressurser. F.eks. Når du har flere gruvearbeidere på kobber, kunne jeg se den totale produksjonen av det, ikke bare individuelle RPM.
Moro
Det er bra så lenge at det ikke blir annonser
Deep Town: Idle Mining Tycoon Strategi zcjn
Eeeeee
1. Blir kjedelig når du er ferdig med spillet, er det ingenting nytt å tilby bortsett fra ukentlige kjedelige arrangementer for å lage og donere visse gjenstander. 2. Laster ned minst 20 MB med annonser hver gang du starter spillet, selv om du ikke ser noen. 3. FULLT AV JUSSERE og spillet oppdager bare juks hvis spillere er online. Folk går lett opp ved å jukse, og du kan ikke konkurrere med dem. VELDIG IRRITERENDE når spillet ikke har noe nytt å tilby
Det er et morsomt spill, men ventetidene blir for lange for fort, så det er lett å legge fra seg etter bare 1 sitting. Myntoppgraderinger er også altfor dyre i forhold til hastigheten pengene genereres med.
Deep Town: Idle Mining Tycoon אסטרטגיה ebau
Selve spillet er veldig morsomt. Kan være en utmerket tidsdreper så vel som et flott tomgangsspill. Problemet mitt er mangelen på forklaring (dvs. "panelnivå" er faktisk "våpennivå", ingen måte å mine platina som er en nødvendig ressurs). Og den inaktive funksjonen for å lage objekter er ikke 100 %. Jeg brukte 2 dager på å lage objekter bare for å få dem til å forsvinne etter 2 dager uten noen forklaring. Rett opp feilene og legg til klarhet for 5 stjerner!
Grunnen til at dette spillet har en så høy rangering er at det ber kundene vurdere spillet i spillet. Hvis du klikker på 1-4 stjerner blir du omdirigert til reddit-siden deres for en anmeldelse. Klikker du på 5 stjerner går du til play-butikken. Annet enn det er det bare ett av disse grunnleggende klikkerspillene. Bare en tidskaster, ikke noe spesielt.
Det er et anstendig inaktivt spill, men tidtakerne favoriserer bots/skript og 3-6 timers konstante innsjekkinger, sammen med 24 - 48 timer lange oppgraderinger. Det er låste oppgraderinger med loot-bokser og stableutfordringer som vil ta uker/måneder, dvs. 1k/3k/5k/7k craftables som trenger 30min hver. Gratisspillet er et tidsforløp, å øke eller betale for freemium er bortkastet, ettersom belønningen er... Lengre utfordringer og lengre grinds. Som et super uformelt spill, må du bare ta de beste valgene for tid og underholdning.
Dette er det beste tomgangsspillet jeg noen gang har spilt, men det er noen grunner til at det ikke er 5 stjerner.Edelstener er altfor vanskelige å få tak i, og byggetidene tar altfor lang tid når du bygger mye.
Dette spillet er et av de spillene du vil se en marineveteran spille, det høres latterlig ut, men det er bare vanedannende. Det har aspekter av et inaktivt spill, men det er mest effektivt å være en aktiv spiller fordi du trenger å administrere ressurser og du må selge malm manuelt. ok jeg går farvel nå
Deep Town: Idle Mining Tycoon સ્ટ્રેટેજી relj
god moro
Den er så godt laget og morsom at jeg ikke kan slutte å spille
Kan ikke koble til for Google play.. fiks dette
flott spill, spilt en stund, ville gjerne gi 5 stjerner, men jeg tror du bør revidere portalsalg, sluttprodukter (ringer, maya-kalendere osv..) de selger for mindre penger enn hvis du solgte materiell som trengs for å lage bestemte punkt. Derfor er det ikke verdig å lage dem og selge hvis du selger materiale for mer. Takk skal du ha
Elsket det. Selv om edelstensbelønningene i oppdraget er for lite for et så langt oppdrag. Bra spill.
Et veldig veldig fantastisk spill, men jeg vil gjerne at noen funksjoner skal legges til: 1. Legg til en fane i loggdelen som kan fortelle oss bruken av hvert element, inkludert de som låses opp senere i spillet 2. Legg til ressurser i butikken for å kjøpes med opptjente mynter 3.Legg til en krystall- og sjeldne gjenstandsforespørselsfane for de svakere spillerne slik at de kan få hjelp i spillet. 4.Legg til mer innhold som romveseninvasjon, eller en type tidsmaskin eller enda flere soner, som ville bli satt pris på. vær så snill å jobbe med alt, ikke forlat spillet
Underholdene utslipp. Ikke avhengig av ay du kjøper ting
Den siste oppdateringen mistet fremdriften i forrige måned. Bare ikke kast bort tiden din på dette spillet
Grow SwordMaster - Idle Action Rpg Szerepjátékok lubu
Var veldig gøy en stund, men etter å ha nådd et visst punkt, blir det meningsløst å fortsette. Det er også ALT FOR MANGE BUGS! Fellesskapet har gått i stykker, siste utvidelse var en fiasko, folk har uendelige penger og ressurser, og utviklerne gjør ingenting med det.
Spillet er flott. Jeg har spilt den i et år og har fortsatt ikke fullført historien. Men det er noen ulemper med hvor noen dingser krever elementer, og noen av disse elementene tar mye tid å lage som 1500 raffinert olje eller 380 forbedret helium (tok meg som uker å lage). Pluss at klanene er ubrukelige, 90 % av dem er inaktive og kan ikke finne en god. Dessuten er dette spillet fantastisk og historien er spennende.
Dette spillet har så mye potensiale, men er så fokusert på å presse deg til å gjøre mikrotransaksjoner at det gjør det uhyggelig etter min mening. Spillet sperrer allerede alt gjennom ressursene som kreves for å bygge/oppgradere, og gjennom tiden som kreves for å behandle disse ressursene. Hvorfor i helvete trenger det begrensede byggere og eksponentielt økende byggetider? Denne typen funksjoner gjør flotte spill til giftige penge-for-dopamin-maskiner.
EDIT #4: 6 måneder senere er dette FORTSATT et pågående problem; ikke kreve belønningen samme dag betyr at du mister belønningen OG ressursene du brukte. Dette er veldig irriterende siden spillet er avhengig av belønningene for å komme videre og jeg har mistet tellingen av de tapte belønningene. Også, loot boxes er klassifisert som et lotteri i Storbritannia, derfor gambling, derfor ulovlig hvis det ikke er lisensiert. Spillutviklerne ser ikke ut til å bry seg så jeg avinstallerer.
Hjelp!! Jeg har spilt i flere måneder, og jeg kan ikke finne teknisk inducer eller teknisk lab noe sted i håndverksbygningen. Jeg sitter fast på blokk 870 uten å vite hva jeg skal gjøre. Rett opp denne feilen eller gi meg noen råd. Jeg brukte mye tid på å spille dette spillet og har veldig lyst til å fullføre det. hjelp!!
Grensesnittet på dette spillet er det som slo meg helt av, jeg ville like det, men navigering av etasjer var forferdelig.
Morsomt spill og med tålmodighet kan du avansere uten å synke for mye ekte penger eller noen i det hele tatt. Cloud-sikkerhetskopien er imidlertid upålitelig, og to ganger nylig har jeg mistet enorme mengder fremgang på grunn av at spillet fryser, krever en reinstallasjon og deretter oppdaget at dager med lagring ikke ble synkronisert riktig til skyen. OPPDATERING: Falt rangering, spillet ble ødelagt og ble totalt uspillbart, og infiserte også Cloud Save-sikkerhetskopien. Død på alle enheter inkludert PC. Vil se på nytt avhengig av støtte.
Hvis du klarer å komme deg gjennom midtdelen, hvor det er mye venting på ressurser, blir det bedre å lage. Oppdatering: 10/01/19 spillet har blitt mye bedre. Når du først er i stand til å bli med i en god guild, hjelper det virkelig. Oppdatering: 02/14/21 gikk telefonen i stykker og da jeg installerte spillet på den nye telefonen min mistet mye fremgang og 3 droner. Ikke verdt å bruke mer tid på spillet