Post by carajuticvi on Mar 1, 2022 7:30:18 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mighty Party ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mighty Party IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelig gull ▞▞▞
▞▞▞ Mighty Party 2022 version ▞▞▞
Mighty Party RPG iwjc
Jeg ELSKER dette spillet😍
Jeg ville bare spille tårnovertakelsesspillet i et par minutter. Det er ALT jeg kom hit for. Ikke for dette med planter og zombier
Fine og enkle å få taket på, men kanskje pakkene kan være litt billigere eller bedre for pengene
hyggelig
Annonsen, spillbildene og beskrivelsen er alle falske og ligner ikke på det virkelige spillet. Og jeg hater alle disse falske og villedende annonsene.
Jeg liker virkelig spillet. Men det er veldig tidkrevende, haha. Jeg opplever imidlertid at det i begynnelsen er mange deler av spillet du ikke forstår, noe som gjør det kjedelig på høyere nivåer. Mitt forslag er å implementere et alternativ for å starte på nytt.
Minnesvin av en app som krasjer ofte og noen ganger tvinger omstart av telefonen. Morsomt spill, men uspillbart etter noen få kamper. Støttesvaret var å starte spillet på nytt etter 15-20 minutters spilling. Egentlig ikke en akseptabel løsning. .... Oppdater... siste oppdatering ser ut til å ha økte tilkoblingsproblemer selv når du er på 5g wifi
Jeg elsker dette spillet at det er så bra for å tilbringe tid, og det er veldig tilfredsstillende når du er veldig heldig nylig, jeg har nettopp fått fire epos, og de er VELDIG BRA:)
Mighty Party Role Playing ydcy
Dette spillet er et pengetrekk. Når du endelig kommer forbi noen i «kampanjen» kommer du enda hardere til noen. Du kan kjøpe juveler for å få bedre karakterer og et nivå opp, og du må gjøre det igjen to karakterer senere. Slutt å gjøre det vanskeligere slik at folk må betale for å komme forbi et visst punkt. Å utvikle tillit hos forbrukerne fungerer så mye bedre. Gjør det der du kan få en anstendig mengde juveler for 0,99 eller 1,99. Når jeg ser noe over 4,99, gidder jeg ikke engang med det.
Det pleide å være 5 stjerner. Før var jeg en daglig spiller, nå har jeg ikke klart å laste forbi tittelskjermen på 2 uker. Ingen svar fra utviklerne etter at jeg har sendt dem en e-post.
Har spilt i mer enn 3 måneder, prøver fortsatt å komme seg ut av liga 18. Du kommer så langt, da spiller du mot alle pay2win-spillerne, og de utsletter deg. Flott spill, men med mindre du synker seriøse penger i det, vil du ikke få nyte det fullt ut.
Bilder i playstore og annonser er misvisende... kommer virkelig nær den falske reklamelinjen. Det er mer et spill enn det jeg forventet, men de har det enkle spillet fra bildene som dukker opp fra tid til annen. (I hvert fall de første 10 minuttene jeg hadde lastet ned appen)
Ikke hva bildene viser i det hele tatt, svindel p2w.
Definitivt en lønn for å vinne spillet.Du kan ikke fortsette hvis du ikke bruker penger. Selv prisene er sååå høye for et (med all min godhet vil jeg si) ok spill, (par hundre faktisk hver måned, er som husleie) lol. Ikke engang å nevne at de annonserer annet spill enn bilder (så dumt) Også dungeon of trials er veldig ubalansert, 9 av 10 motstandere er kraftigere enn meg, det meste jeg kan få er 2,5 stjerner
Lily's Garden Bulmaca mni
Jeg elsker spillet, men det fryser hele tiden. Jeg trodde det var telefonen min, men så fikk jeg en ny telefon, og den gjør fortsatt det samme. Så når du spiller gullgruvespillet av en eller annen grunn etter så mange angrep, slutter det å gi deg gull. Jeg har spilt en stund nå i håp om at de ville løse disse problemene, og det er derfor jeg skriver denne anmeldelsen, i håp om å få litt innsikt i når disse problemene kan løses.
Ikke last ned. Dette spillet er rigget. Når jeg betaler for premium eller VIP blir alt så mye vanskeligere til premium-tiden min går ut. Da er det uslåelig til jeg betaler for premium igjen. Jeg kommer noen skritt videre og da er det umulig å fortsette uten å bruke mer penger. Money Pit.
Ærlig talt, nyt spillet selv om det ikke er hva du tror det er, men her er problemene mine. Jeg gikk ned 40 dollar på dette spillet i dag fordi jeg har likt det i en måned, så begynte problemene der spillet "mistet forbindelsen" jeg har vært på samme sted jeg gikk fra rang 22 ned til rang 20 ærlig talt, jeg elsker dette spillet og ønsker det beste, men nå er det nesten et mareritt å ville spille det når jeg føler at jeg kastet pengene mine i søpla
Spennende og morsomt spill. Skulle ønske det fantes en mer fokusert måte å heve favorittkarakterene dine på, da det på en måte bare var flaks basert på skattefall for å heve mesteren din. Ikke engang bry deg om du betaler litt for det fra butikken. Men det ville vært flott om du kunne spesifisere hvilken karakter du vil motta opplevelse for enten via butikk eller fra gameplay. Flott jobb ellers veldig avhengighetsskapende og morsomt.
Mighty Party Fabularne yahd
Ikke spillet fra annonsen, dette er bare en løgn
Betal for å vinne. Du vil gå veldig sakte hvis du ikke betaler, og de som betaler vil krasje deg uten problemer. Du må være veldig tålmodig fremgang
Et enkelt tilkoblingsfall, spillet vil aldri be om å prøve på nytt/koble til på nytt og gjenoppta spillet derfra ... bare sparker deg ut av spillet og be om å starte på nytt!! Jeg kan ikke telle hvor mange ganger jeg tapte forsøkene mine i Pit & Dark Tower, tapte belønninger rett før jeg vant en kamp...bare for enkel tilkobling (da stuen min er bare litt langt fra ruteren!) Don Jeg vet ikke grensen for toleransen min...kan være en dag jeg sletter spillet bare for dette!
Flott spill, men de vil gjøre at du må betale for å komme videre
Mighty Party Lakon Peranan jhf
Ikke samme spill som det er bilder av
Det gikk fint og bra de første dagene. Deretter treffer du en massiv lønn for å vinne veggen, hvor du ikke gjør noen fremgang i historien, eller i pvp-modusen uten å vente for alltid for å sakte øke karakterene dine eller få flere gullkarakterer.
FANTASTISK, VANDENDE OG FANTASTISK spill gjennom tidene! Nye spillmoduser og litt høye legendariske fallrater vil bli satt pris på
Dude på lørdag morgen ble jeg legendarisk i 1 ganger å åpne en halvguder kiste, men i kampen ga jeg mye skade på fiendens
Det er så vanedannende og morsomt, det er bare trist for meg at jeg må bruke for å få det jeg trenger og ønsker. Men alt i alt er det så morsomt å spille
Vet ikke hva som har skjedd nylig, men helt siden nyttår vil spillet mitt ikke lenger lastes opp. Jeg sjekket etter oppdateringer og ser ingen. Jeg avinstallerte og installerte på nytt, og det fungerte først, men når jeg logger på kontoen min stoppet det igjen.
Søppel. Bør blokkeres fra Google Play for falsk reklame 👎
så grådig. først betaler du fir vil. da betaler du for å holde vip på. verste jeg noen gang har sett
For dyrt å spille. Gjør det ikke morsomt.
Vel, må være i high league (PvP) for å ha sjansen til å få en viss helt, må betale for å vinne PvP og for å komme videre med normal hastighet. Så dette spillet er gratis å spille, men med lavest fremgang, men må abonnere for å spille med normal hastighet. Likevel er dette spillet gratis å spille. Vi trenger ikke betale bare for å spille.
Moro
Moro, men du kan bli sittende fast hvis du ikke er villig til å bruke penger
Jeg har spilt og holdt styr på mønstre i spillingen i omtrent et år nå. Hvis du ikke foretar et kjøp på minst $10 innen en måned etter forrige måned, vil du bli sammenkoblet med roboter som vil ødelegge deg til du foretar et kjøp eller den nye sesongen starter. Etter min mening er de ikke bedre enn tyver og svindlere av denne grunn Edit: Jeg kontaktet dem, deres forslag var å bruke mer i spillpenger. Jeg spurte "hvordan gjør jeg det uten å bruke mine hardt opptjente penger" Crickets
Så jeg oppdaterer vurderingen min. Jeg har hatt problemer i det siste med spillet med å komme over folk som er sterkere enn meg. Og nå (11/18/21) kan jeg ikke komme inn på kontoen min. Jeg har logget på med Facebook, det vil ikke trekke opp kontoen min, og selv etter at jeg har fjernet spillet og lastet det ned på nytt, vil det fortsatt ikke slippe meg inn Jeg har prøvd støttesystemet og meldingene på discord-serveren for å prøve å få hjelp.
For det første er spillet IKKE som annonsert. Hvis det var det, tror jeg mange flere ville spilt det. Det er tre (3) kunststiler i spillet, og den blå mannen som kjemper mot de røde gutta kommer bare opp i historienivåer som kan hoppes over. Spillet er faktisk veldig morsomt. Det er et strategispill der du bruker helter til å forsvare karakteren din og beseire de andre karakterene. Det er en turf war-funksjon som er litt vanskelig å forstå, og du kan ikke gå tilbake til gamle historieoppdrag for å male eller teste ut helter, så det er en grusomhet.