Post by carajuticvi on Mar 1, 2022 7:23:53 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Wheel of Fortune Words ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Wheel of Fortune Words IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder fejlpunkter ▞▞▞
▞▞▞ Wheel of Fortune Words 2022 version ▞▞▞
Godt i det hele taget, men jeg accepterer stadig ikke nogle ord, som jeg ved er helt korrekte, måske fordi de er britiske.
Puslespillet er ofte dækket af de andre ikoner, så du ikke kan se boksene åbne
Wheel of Fortune Words ቃል ylhx
Det virker ikke hele tiden
Nyd at spille spillet !! Holder min hjerne til at tænke og i min unge alder på 62 !! DEN KAN BRUGE AL DEN HJÆLP, DEN KAN FÅ !! 😆 lol Elsker dette spil!!!
Jeg troede, at dette var en spil for rigtige penge-app. indtil videre kan jeg ikke se noget sted, hvor kontanterne er ved at opbygge sig. Jeg kan heller ikke finde en måde at udbetale. kan du venligst oplyse mig?
Jeg kan godt lide spillet, men der er alt for mange annoncer.Hav enten færre annoncer eller meget kortere, eller lad købet uden annoncer koste mindre end 5,99 USD, f.eks. 1,99 USD.
Sjovt spil, men en tilføjelse efter hver runde, som er trættende.
for meget tilføje, men stadig sjovt
Det er ok, jeg ledte efter mere af et lykkehjul.
Det var ikke så spændende for mig
Wheel of Fortune Words Giochi basati sulle parole kezi
fantastisk spil meget udfordrende og sjovt at spille. flot arbejde 👏
Bare ikke hvad der var undtaget.
Det er et godt spil, men hver gang jeg vil spille spillet og åbne appen for at spille, ødelægger det min telefon. Den er meget langsom, går ned, og til sidst kan jeg ikke gøre noget, fordi hele min telefon går ned. Det tager mig et stykke tid, før jeg overhovedet kan spille spillet...
mange lange lange annoncer
for mange annoncer. ellers solid
Jeg synes, det er for nemt i starten. De tilføjer dog et bogstav pr. niveau. Jeg kan virkelig godt lide de mange forskellige baggrunde Prøv det selv
Wheel of Fortune Words სიტყვების xwnc
Ikke dårligt spil for mange tilføjer
annoncer bliver hængt
Dette er et fantastisk værktøj til en person med begyndende demens; for at hjælpe med at holde mit sind skarpt.
Tjek det ud nu
forstår ikke hvor lykkehjulet tema kommer ind, for det har intet med lykkehjul at gøre. selve ordspillet er sjovt, men du kan ikke nyde det fuldt ud på grund af alle annoncerne. Dette ville have været et 4 eller 5 stjernet spil, hvis reklamen ikke var der eller i det mindste ikke var mellem eller i niveauerne.
Bliver hurtigt gammel. Bliver ensidig for spillere, der ikke er rigtige. Slettet
Dette er et fantastisk og vanedannende spil, når du først begynder at spille det, vil du ikke stoppe... Jeg kan meget godt lide det... Tak
Wheel of Fortune Words ቃል mam
meget vanedannende spil, men der er for mange annoncer.
Jeg kan ikke lide dette spil, fordi dette spil ikke er tilgængeligt for blinde mennesker.
For mange annoncer udover det, spillet er sjovt
JEG ELSKER DEN ÆNDRING, DU FORETAGEDE PÅ SPILLET 👍 DET UDFORDRENDE SJOV SPÆNDENDE I MINDST KOMMER DU UD AF NIVEAUET NU OG FÅR DIG TIL AT SPILLE HVER DAG SELV TAGE ET LILLE MINUUT, TAK, OG PRISERNE ER FANTASTISKE
For mange DANG ADS! Det er sjovt at spille, men 2-3 annoncer efter HVER niveau. BLØD! Du kan heller ikke ændre dit brugernavn. UH!
Idle League:Idle Adventure RPG Ролеви qwc
Fremragende spil. Jeg nød virkelig at spille, men så kom opdateringen. Opdateringen installerer spillet igen og tillader ikke, at den anden/1. installation fjernes. Venligst ret...
det er lidt svært, og hjælperne er dyre sammenlignet med andre spil. det får dig dog til at tænke, og du lærer også nye ord, du aldrig har brugt før.
Jeg bruger mere tid på at lukke og genstarte end på at spille spillet. Meget frustrerende. Også happy hour-hjulet virker.
fantastisk spil fantastisk lille tid bruger
Jeg elsker spil som dette. det hjælper min hjerne med at holde sig skarp.
Jeg forstår ikke, hvorfor jeg ikke kan, hvorfor jeg slet ikke vil lade mig downloade det, så jeg gav en nul start for dette spil
Så sjovt. Jeg elsker at læse på alle måder. Kærlighedsbreve, ord, der bare sætter ting sammen elsker spillet. Tidskrævende
Ser godt ud Lario
Jeg elsker Wheel of Fortune, men jeg er enig med E Val nedenfor her...Jeg forstår ikke, hvor WOF-temaet også kommer ind, men det har ikke rigtig noget med WOF at gøre...hvad med en idé - Lad os få det til at blive WOF måde med ægte WOF tema stil med swipe ord i cirklen! Så sætter jeg mere end 5 stjerner!! Dette spil er stadig sjovt at spille! 2 thumbs up udviklere
lidt kedeligt. samme gamle spilleplan. ikke rigtig udfordrende.
elsker dette spil så sjovt, meget vanedannende. Glad for at have fundet dette.
Dejligt spil ret nemt. * Vær opmærksom på præmiebrikker placeret som ekstra bogstaver. 😳